ig

Idag har jag hunnit med en del faktiskt.
Först skolan till två, sen kastade jag mig ner och tränade ett tag för att sen gå ut och gå.
Efter det var det dags att gå hem och äta lite för att sen bege mig till jacobsskolans gympasal
där handikappade har bandy på onsdagar. Jag ska vara med där nu några gånger för att jag har ig
i ett ämne som jag ska läsa upp på detta sätt, att vara med där, hålla i lektioner och skriva vad de gör.
En ganska enkel sak för att bli godkänd får jag nog säga.

Just nu sitter jag vid datan och pratar med kattencarol, jag saknar henne väldigt mycket och det är faktiskt
rätt tråkigt att hon inte är här. Och när hon kommer hem åker jag till stockholm vilket egentligen suger mest av allt.
Åter till verkligheten

I helgen ska jag träffa Sara på fredag och lördag blir det att åka hem till ellen för att grilla och umgås med tjejerna,
för att sedan, när man fått en bra och stabil fylla åka in mot stan och gå till qbar vilket var väldigt längesen, men bra
med tanke på våra stambesök innan ;)

nog för mig idag, jag tror jag behöver en god nattsömn så fort jag avslutat med carrokatt:D


Kommentarer
Postat av: Louise

qbar var längesen!

2009-04-23 @ 16:46:05
URL: http://louaise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0