längesen

Jag vet inte vad jag ska skriva..

Det jag gör om dagarna är väl att gå i skolan och sen slänga mig ner till träningen, jag tränar i princip bara nu och jag älskar det.

Skolan är ganska jobbig nu, jag vill aldrig dit. Vi håller på med ett grupparbete. Vi ska skapa en egen familj med problem, det är ganska roligt men också jobbigt, man vet inte vad man ska skriva och vad allt ska handla om. Annars är skolan tråkig, jätte tråkig och jag har egentligen aldrig varit så här trött på skolan som jag är nu. men det går nog över. :P

Det jag saknar är carro, hon är inte heeeeeemma, hon är dum hon är aldrig hemma. jag vill att hon ska det.
jag skulle igentligen åkt till henne den 24 men det går inte för jag måste träna och träna och träna, för det är helger med tävlingar nu..

första helgen malmö, helgen efter det stockholm, helgen efter det göteborg. MUMS, kul men fan vad helgerna förstörs, tack:P


Nej jag ger upp jag har inget att skriva hahah hoppas det räcker lite carro, har skrivit de andra grejorna till dig redan ;) hah

Kommentarer
Postat av: carro

ja bra, glöm inte uppdatera mer :D tänk på mig, jag måste ha ngt att göra ju och få reda på saker :D jag saknar dig <3

2009-04-21 @ 20:51:04
Postat av: Anonym

jag ska uppdatera för din skull min vän, jag vet ju hur du är med att få reda på saker, men det kan jag nog ändå inte skriva här;) saknar dig med <3

2009-04-22 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0