lovet

Denna veckan har varit bra, skönt med lov.
I veckan har jag varit malmö på europamästerskapet för ungdomar, har hjälpt till där en hel del faktiskt. jag har även umgåtts med min bästa vän Carro som är hemma från Köpenhamn just nu. Hon kom till mig tio en kväll, och var sjukt sugen på donken, men vi kunde inte komma på någon som körde, så klockan elva slänger hon sig på cyklen, och jag tar på inlines, då bar det till donken, roligt var det ! Jag kan inte mer minnas vad jag gjort i veckan, men det har varit bra iaf.
Igår satt vi här och grillade lite, jag, sara, martin, bonnen, carro och dolle, det var helt okej, lite segt kanske. Efter det gick vi upp till kim för att umgås med de, det var rätt trevligt får jag nog säga.
Anna hörde av sig, vi åkte hem till mig igen, för att dricka lite här och sen åkte de hem och det blev korveriks för mig, carro och stoffe sen gick alla på sitt håll..

Idag har jag varit i Malmö igen, äntligen är det slut, det har varit sjukt roligt att kolla, men att stå upp i nästan fyra timmar i sträck är inte så roligt :P Jag har precis ätit pizza och ikväll blir det Tyringe för min del. Det är nämligen såhär att min vän Viktor fyller 20 år idag, så grattis till honom, där är festen för ikväll.
Det gillas, för det är minsjäl på tiden att jag och annebanane tar itu med det här med kasedansen! haha:D

Tack för veckan och helgen gott folk. !


Jag måste lägga till att jag idag fått mitt nya klot och mina tuminsattser och det är jag faktiskt glad för, haha!

Kommentarer
Postat av: Saoma

Det var jätte trevligt att grilla. :D

2009-04-14 @ 10:02:02
URL: http://saoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0