mört

Helgen har varit ganska bra faktiskt.
I lördes blev det umgänge med sara ute hos martin där det kom lite folk, sen
åkte vi till kenta som hade fest i skyttestugan för han fyllde år men det blev
ingen lång stund. Vi körde hem så jag fick gå och lägga mig, helt underbart:D
I lördes var jag först nere på stan en runda för att min klubb hade loppis, men jag kunde fort
lämna stället, hade följe med stoffe och glenn hem. gick in och slappade för att sen börja göra vid mig.
Vid fem kom sofia, borre och karro och gjorde vid sig med mig sen bar det av till tyringe där vi grilade hos ellen,
sjöng singstar, drack och umgicks! det bar in till stan, vissa tog tåg men jag sofia och borre åkte med adde in till stan.
Alla gick till björket utom jag och borre som gick till Lindell där jag även träffade Julia !:D det var faktiskt riktigt trevligt och
jag ångrar mig icke att jag gick dit istället för björket!
Det blev hemgång halv fem inatt för att sova, det behövdes kan jag säga
och idag mår man deffinitivt som man förtjänar men det är det värt !

jaja, jag kan ju lägga till att jag tänkte på dig igår carro, att jag ville att du skulle varit med mig igår, det hade varit perfekt, kan du inte bara komma hem nu så vi kan umgås och prata som vanligt ? jag tycker faktiskt det är aaaaaaaaaas tråkigt utan dig.. nej men det är sant faktiskt, katten carol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0