Helgen

I fredags var jag med Sara, hon flyttade men jag kan inte påstå att jag var till någon hjälp för det! På kvällen åt vi pizza, sen körde vi ut till Martin, sen in till stan för de skulle till qbar. Jag vet egentligen inte vad vi gjorde men jag va hemma klockan 4 för att sova, sen upp halv sju för att spela match. Jag kan erkänna att jag var totalt slut..:P

Igår efter matchen åkte jag hem för att sova för att senare på kvällen åka ut till Häglinge igen med Sara för att hälla sprit i strupen. Det var riktigt trevligt där igår, trotts mitt humör innan jag kom igång haha. Vi somnade nog vid sex sju tiden, och sen gå upp klockan nio igen. Jag kan erkänna att även idag är jag totalt slut :P Men roligt hade vi hahah! Och katten kom, som tur va med tanke på att hon idag har lämnat mig.. <3

Idag har jag bara tagit det sjukt lugnt, sovit en hel del, och även tränat så klart!
Imorgon börjar mitt nya liv.

Jag måste berätta att Carro nu har åkt till Köpenhamn vilket känns helt fel. Jag vet inte vad jag ska göra,

Du är min bästa vän och jag vägrar förlora dig, jag kommer inte förlora dig men det känns konstigt att inte ringa dig alltid.. jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag kommer sakna ihjäl dig. Pratar med dig på msn och gråter. haha låter dumt men det är helt sjukt detta.. aja jag återkommer nu tar tårarna över min hjärna!

Kattafan <3

Kommentarer
Postat av: Saoma

Tack själv för i helgen. Det kommer gå bra ändå. Med dej o Carro alltså. Ni är bästa vänner och man kan om man vill. Oroa dej inte!

2009-03-30 @ 16:36:24
URL: http://saoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0