helt galen

Carro var är du? jag behöver prata med dig men msn är du minsjäl inte på. Men du ska inte sitta där heller när jag tänker efter, du måste vara social så du börjar trivas på skolan. Så ja :P

Men jag berättar för dig här carro, lite iaf..

Nu har han börjat klaga igen. Jag lägger inte ner någon energi, jag bryr mig inte och det är bara bortkastade pengar på allt detta. Han knäcker helt enkelt mig just nu. Han har gett mig till onsdag på mig att välja hur jag vill göra.
Jag vet inte hur jag ska göra men det finns inget jag tycker så mycket om som att spela bowling men när jag bara får höra detta, och inte något positivt med tanke på att jag lägger ner i princip alla vardagar på att träna så vet jag inte om jag klarar det längre. Han förstår inte att det måste gå dåligt ibland, jag kan inte spela på topp alltid tyävrr, jag har gärna gjort det. Men det är inte så enkelt som det ser ut konstigt nog.. Jag vet inte hur jag ska göra nu, du är den enda som vet allt om denna dumma historia så därför skriver jag detta till dig..

Tack för att du lyssnar på mig alltid, du är bäst och ingen tar någonsin din plats <3
Även tack till sara och tobbe som fick ta mitt puckohumör..

Jag hoppas du har det sjukt bra i Köpenhamn carro, men här hemma är det väldigt tomt utan dig och dina korkade grejor du har för dig. Telefonen är även tystare än vanligt, jag gillar inte det. Jag vill prata med dig 72 gånger om dagen, jag vill skratta med dig. Ringa och gråta, ringa och va lycklig. Du är den person som tar upp mesta delen i mitt hjärta och jag bara lääääääääängtar ihäl mig till du kommer hem igen. Vilket är på fredag som tur är, men efter det lär jag dö när du åker tillbaka igen. Jag älskar dig och du är min bästa vän.

Jag ska spara allt mitt skrammel, sätta in det på ett konto och när där är tillräckligt mycket för att leva i köpenhamn ett lov ska jag göra det, för att umgås med dig!

Okej denna blogg har typ bara handlat om carro och min bowling.

Nu ska jag fundera ihjäl mig till onsdag för att ge ett livsviktigt besked.
Hej.


Kommentarer
Postat av: Saoma

Tack själv!

2009-03-30 @ 23:11:41
URL: http://saoma.blogg.se/
Postat av: carro :D

my friend, du får mig att gråta :O jag är vid datan nu, skriv när du kommer :D jag älskar dig med, och du är bästbästbäst :D <3<3<3

2009-03-31 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0