hm

Jag har bestämt mig, jag satsar helt enkelt altt och skiter i allt annat. Just nu känns livet ganska bra, om man jämför med igår:P
Idag har jag varit i k-stad med lollo, hon handlade paketer, pappa ringde mig och allt blev ganska lugnt mellan oss, kändes skönt. När jag kom hem tog jag på mig rediga kläder för att ut och gå, SKÖÖÖNT, rensa tankarna lite. Sen var det att gå ner i hallen för att träna, två timmar för att göra pappa stolt med tanke på gårdagen ;) HAH !

JAG HAR FÅTT VÄRLDENS BÄSTA NYHET, MIN KATT KOMMER NOG HEM PÅ TORSDAG, om inte annat fredag;)
MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD HÄRLIGT:D
Hon är helt enkelt bääääästbästbäst<3

Kommentarer
Postat av: louie

tyckte de var ett smart val love!

2009-04-02 @ 10:42:46
URL: http://louaise.devote.se
Postat av: louie

tyckte de var ett smart val love!

2009-04-02 @ 10:43:20
URL: http://louaise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0