Iv val suger

Just nu sitter jag bara i skolan, gör ingenting, har iv val.
Sofia är inte här, jag har tråkigt, hon har försovit sig.
Jag har äntligen tagit tag i att jag ska va på klinten några gånger
för att få G i ett ämne.

Igår var jag ute och gick en timme för att rensa tankarna, gött!
Jag träffade även min efterlängtade vän en litenliten stund men alltid något.
När jag kom hem dog jag i sängen.

Idag blir det träning och åter träning, sen ut och gå tror jag.
Slutar halv fyra med piss foto, Jag kan erkänna att jag hatar det ! :P

Jag återkommer. !

Kommentarer
Postat av: louisefislis

du e så duktig SÅ mitt lilla hjärtbus haha :)

2009-03-26 @ 19:44:40
URL: http://louaise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0