Röv

Nu är vi här igen.
Hur mycket tid lägger inte jag ner på bowlingen ?
Hur mycket energi ?
Hur mycket ger inte jag upp ?

Jag tränar minst 4 timmar i veckan, sen minst en match per helg,
men det ända jag för höra är gnäll hit och dit.

Hade jag bara haft egna pengar att betala allt med så hade jag
gjort det för att slippa detta klagande. Jag har gett upp så sjukt mycket
om man tänker på många andra i min ålder, jag skiter i så sjukt jävla mycket
för att få spela denna helvetes bowling. !

Tack för ditt stöd pucko.









Usäkta men måste avreagera mig någonstanns och carro svarar inte, så fick bli här.
Skönt för henne antar jag :P



Kattencarol är iaf bäst och jag blir ledsen när jag tänker på att hon snart inte är här hos mig mer..

Kattafan <3

Kommentarer
Postat av: Saoma

Du kunde ha ringt mej! Hoppas det ordnar sej snart. Kram

2009-03-27 @ 00:53:28
URL: http://saoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0